(25.2.20) Dodatno gradivo delavnice - Poslovno komuniciranje


V spletnem referatu je objavljeno gradivo, ki je bilo obravnavano v ponedeljek 24. 2. na delavnici Poslovno komuniciranje (Tehnike ustvarjalnega mišljenja, Tržno komuniciranje in trženje storitev ter Navodila).

 
Prosimo vas, da v parih do naslednjega srečanja razmislite o produktu (storitvi), ki ga boste ponudili izbrani organizaciji/-am. V ponedeljek 2. 3. zjutraj bo sledila vaja iz navodil o izdelavi predstavitve akcijskega načrta (Navodila), da boste naslednjič (9. 3.) lažje predstavili svoj produkt in njegovo strategijo komuniciranja s trgom.

Pomembno je, da ste vsi prisotni na zadnjih dveh srečanjih.

Poleg tega bo na delavnici obravnavano še nekaj tem, ki bodo dopolnile vaš pogled na celoto komunikacijskega procesa:

  • Dizajnersko razmišljanje, Vodenje projektov, Socialni mediji, Timsko delo, Pogajanja in Pitching.

 

 

 

V spletnem referatu je objavljeno gradivo, ki je bilo obravnavano v ponedeljek 24. 2. (Tehnike ustvarjalnega mišljenja, Tržno komuniciranje in trženje storitev ter Navodila).

 

Prosimo vas, da v parih do naslednjega srečanja razmislite o produktu (storitvi), ki ga boste ponudili izbrani organizaciji/-am. V ponedeljek 2. 3. zjutraj bo sledila vaja iz navodil o izdelavi predstavitve akcijskega načrta (Navodila), da boste naslednjič (9. 3.) lažje predstavili svoj produkt in njegovo strategijo komuniciranja s trgom.

 

Pomembno je, da ste vsi prisotni na zadnjih dveh srečanjih.

 

Poleg tega bo na delavnici obravnavano še nekaj tem, ki bodo dopolnile vaš pogled na celoto komunikacijskega procesa:

 

- Dizajnersko razmišljanje, Vodenje projektov, Socialni mediji, Timsko delo, Pogajanja in Pitching.

V spletnem referatu je objavljeno gradivo, ki je bilo obravnavano v ponedeljek 24. 2. (Tehnike ustvarjalnega mišljenja, Tržno komuniciranje in trženje storitev ter Navodila).

 

Prosimo vas, da v parih do naslednjega srečanja razmislite o produktu (storitvi), ki ga boste ponudili izbrani organizaciji/-am. V ponedeljek 2. 3. zjutraj bo sledila vaja iz navodil o izdelavi predstavitve akcijskega načrta (Navodila), da boste naslednjič (9. 3.) lažje predstavili svoj produkt in njegovo strategijo komuniciranja s trgom.

 

Pomembno je, da ste vsi prisotni na zadnjih dveh srečanjih.

 

Poleg tega bo na delavnici obravnavano še nekaj tem, ki bodo dopolnile vaš pogled na celoto komunikacijskega procesa:

 

- Dizajnersko razmišljanje, Vodenje projektov, Socialni mediji, Timsko delo, Pogajanja in Pitching.

V spletnem referatu je objavljeno gradivo, ki je bilo obravnavano v ponedeljek 24. 2. (Tehnike ustvarjalnega mišljenja, Tržno komuniciranje in trženje storitev ter Navodila).

 

Prosimo vas, da v parih do naslednjega srečanja razmislite o produktu (storitvi), ki ga boste ponudili izbrani organizaciji/-am. V ponedeljek 2. 3. zjutraj bo sledila vaja iz navodil o izdelavi predstavitve akcijskega načrta (Navodila), da boste naslednjič (9. 3.) lažje predstavili svoj produkt in njegovo strategijo komuniciranja s trgom.

 

Pomembno je, da ste vsi prisotni na zadnjih dveh srečanjih.

 

Poleg tega bo na delavnici obravnavano še nekaj tem, ki bodo dopolnile vaš pogled na celoto komunikacijskega procesa:

 

- Dizajnersko razmišljanje, Vodenje projektov, Socialni mediji, Timsko delo, Pogajanja in Pitching.

<< Nazaj na stran Praksa
Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 25. februar 2020 | v kategoriji: Novice