Mag. Živa Švagelj


»Najboljša popotnica, ki mi jo je dal študij komunikologije je temeljito poznavanje komuniciranja. Množičnega, političnega, tržnega komuniciranja, oglaševanja in odnosov z javnostmi. Hkrati sem se pri predmetih z bolj marketinško vsebino spoznavala s fenomenom tržne znamke. Zlasti kasneje, na podiplomskem študiju, sem znamko skušala spoznati z vseh možnih vidikov, saj jo razumem kot osrednji konstrukt v marketingu. Prav gotovo pa fakulteta ni vse – diploma v žepu še ne pomeni, da obvladaš tudi različne veščine, ki jih potrebuješ pri delu v marketinški stroki. Zato je moj nasvet študentom: delajte na svoji zaposljivosti. Študirajte redno, tekom študija pa skozi študentsko delo skušajte spoznati svoj potencialni poklic. Če se le da v različnih kotičkih oglaševalskega oz. marketinškega trikotnika – v agenciji, na mediju in v podjetju (naročniku).«


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 01. oktober 2012 | v kategoriji: Ambasadorji