Družbeno odzivno komuniciranje


druzbeno_odzivno_kom

Avtor: Oliver Vodeb

Leto izida: 2008

Zbirka: Psihologija vsakdanjega življenja

Založba: Fakulteta za družbene vede

ISBN: 978- 961-235-38

Oliver Vodeb nas v knjigi vpeljuje v področje družbeno odzivnega komuniciranja. To je avtorjev pojem za komunikacijske koncepte, ki odpirajo prostor za javni dialog, vzpostavljajo skupnosti sodelovanja, spodbujajo k aktivni participaciji v družbeno kulturnih procesih, odpirajo nove komunikacijske kanale. Prav tako pa spodbujajo k refleksiji lastnih učinkov komuniciranja na družbo in kulturo z namenom komunicirati družbeno odgovorno. Odlika teh komunikacijskih konceptov je, da optimalno združujejo komunikacijsko učinkovitost in družbeno odgovornost.

Po avtorjevem mnenju problem javnega prostora komuniciranja ni več v nadvladi, pritisku in kontroli javnega na zasebno, temveč nasprotno v tem, da zasebni interesi tistih, ki so lastniki velikega finančnega kapitala, kolonizirajo javni prostor komuniciranja do te mere, da je izgubil ključno dimenzijo – polje razprave, kjer se soočajo različna mnenja, ki v komunikacijskih procesih na specifičen način konstruirajo družbeno realnost.

To stanje narekuje potrebo po korenitem premisleku meril vrednotenja dobrega komuniciranja in razvoj novih konceptov, ki bodo analizirali tako trenutno stanje kritičnih komunikacijskih praks kot tudi anticipirali njihov razvoj v prihodnje. In prav to je vsebina knjige, ki je pred nami.

Več o knjigi si lahko preberete tukaj.


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 02. januar 2016 | v kategoriji: Dokumenti