Skoči do osrednje vsebine

Znanstveni članek: Vpliv skladnosti zaznane podobe znamke in porabnika na identifikacijo porabnika s trajnostnimi modnimi znamkami


Vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s porabniki je pomemben cilj podjetij, ki ponujajo trajnostne modne izdelke. Zato je izredno pomembno vedeti, kaj povečuje verjetnost, da se bodo porabniki odločili za izbiro trajnostne modne znamke, da bodo izbrani znamki bolj predani in da bodo o njej pripravljeni širiti pozitiven glas z drugimi porabniki. Obseg identifikacije pomembno pojasnjuje željo porabnikov po vzpostavljanju dolgoročnih odnosov z znamkami, a je ta pojav v kontekstu trajnostne mode izredno slabo raziskan.

Avtorici Katja Grubiša in doc. dr. Urška Tuškej Lovšin v prispevku preučita, kako različni vidiki skladnosti jaza vpivajo na moč identifikacije porabnikov s trajnostnimi modnimi znamkami in pojasnita pomembno vlogo identifikacije pri povečevanju želje porabnika po izbiri znamke, njegovi zvestobi izbrani znamki in priporočanju znamke. Rezultati kvantitativne raziskave pokažejo, kako pomembno je, da trajnostne modne znamke postanejo simboli, s katerimi se porabnik lahko poveže in preko njih opredeli svojo identiteto, če želimo, da jim porabniki namenijo dolgoročno podporo in pomagajo udejanjati kritično držo do nevzdržne čezmerne proizvodnje in potrošnje v modni industriji.

Članek v reviji Akademija MM →

Galerija


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 22. december 2023 | v kategoriji: Publikacije