Projekt ISOLearn prepoznan kot primer dobre prakse programa Erasmus+


Projekt Innovation and Social Learning in Higher Education Institutions (ISOLearn), ki se je izvajal med 1. oktobrom 2014 in 30. septembrom 2016, je bil prepoznan kot primer dobre prakse programa Erasmus+. V projektu so bile oblikovane smernice za vključevanje študentov z motnjami vida in sluha v visokošolsko izobraževanje. Rezultati projekta so podrobneje predstavljeni v publikaciji, ki je dostopna na spletni strani projekta. V publikaciji je med drugim opisano tudi, kako lahko k delu študentov z motnjami sluha in vida prispevajo orodja in pripomočki, ki temeljijo na informacijsko-komunikacijski tehnologiji. Pri projektu je sodelovalo osem partnerjev iz štirih evropskih držav, Italije, Portugalske, Slovenije in Švedske. Slovenska partnerica projekta je bila Univerza v Ljubljani. Pri projektu so sodelovali pedagogi Katedre za družboslovno informatiko in raziskovalci Centra za družboslovno informatiko: dr. Vesna Dolničar, dr. Barbara Brečko, dr. Andraž Petrovčič in Mojca Šetinc.


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 14. december 2017 | v kategoriji: Obvestila