Skoči do osrednje vsebine

Predstavitev izsledkov raziskave na 11. konferenci EMCB


30. in 31 maja 2022 je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani potekala 11. konferenca Emerging Markets Conference Board – EMCB z naslovom » Marketing in Emerging Markets in the New Normal« na kateri je sodelovala tudi Natalija Rebrica, mlada raziskovalka, zaposlena na Centru za družboslovno informatiko. Predstavila je izsledke raziskave na temo »Assessing the model for consumer's evaluation of brand value – comparison of consumer's and financial evaluation«, ki jo je izvedla v soavtorstvu z dvema članoma Centra za družboslovno informatiko - izr. prof. dr. Andražem Petrovčičem in doc. dr. Urško Tuškej Lovšin.

Dogodek je poleg predstavitve prispevkov in izsledkov naslovil vprašanja marketinga v razvijajočih se trgih v času epidemije COVID-19. V sklopu konference so se predstavili paneli s strokovnjaki iz svetovno znanih marketinških združenj: AMA (American Marketing Association), EAA/AAA (European Advertising Academy and American Academy of Advertising) in EMAC (The European Marketing Academy).


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 29. junij 2022 | v kategoriji: Obvestila