Objavljen članek v eni najuglednejših revij s področja evalvacij v visokem šolstvu
Prof. dr. Vasja Vehovar, predstojnik Centra za družboslovno informatiko, ter Luka Štrlekar, magistrski študent programa Uporabna statistika, sta v ameriški reviji Assessment & Evaluation in Higher Education, ki je (glede na faktor vpliva) ena najuglednejših revij s področja evalvacij v visokem šolstvu, objavila članek o izvajanju študentskih anket: When to conduct student evaluation of teaching surveys: before or after the final examination?
Študentske ankete je namreč mogoče izvesti pred izpitom, po izpitu, ali pa pred in tudi po izpitu (kot so izvedene tudi na Univerzi v Ljubljani). Eksperiment je pokazal, da so študentske ocene, pridobljene v anketi po izpitu, statistično značilno višje kot v anketi pred izpitom, kar je v določeni meri učinek percepcije oziroma izkušnje izpitnega procesa. Za vprašanja o predmetu je zato anketa, izvedena pred izpitom, primernejša kot anketa, izvedena po izpitu - še posebej ker daje anketa pred izpitom tudi nekoliko boljšo kakovost podatkov. Na drugi strani pa anketa pred izpitom ne more ustrezno evalvirati porabljenega časa ali izpitnega procesa. Iz tega specifičnega metodološkega vidika je zato primerno anketo izvajati dvakrat. Seveda pa nastopajo pri optimiziranju odgovarjajočih administrativnih procesov poleg specifičnih metodoloških vidikov tudi drugi dejavniki.