Natalija Rebrica objavila članek v strokovno-znanstveni reviji Akademija MM


Mlada raziskovalka Natalija Rebrica, članica Centra za družboslovno informatiko s Fakultete za družbene vede, Univerze v Ljubljani, je v soavtorstvu z dr. Uršo Golob Podnar v reviji Akademija MM objavila izvirni znanstveni članek z naslovom »Vpliv vključenosti porabnikov na spletnih družbenih profilih znamk na stališča do znamke, priporočila in nakupno namero«.

Revija Akademija MM je edina strokovno-znanstvena revija s področja trženja v Sloveniji. Avtorici članka se osredotočata na aktualni koncept vključenosti porabnikov na spletnih družbenih profilih znamk in vpliv vključenosti na vedenje porabnikov v fizičnem okolju. Izvedena kvantitativna raziskava na vzorcu 185 respondentov na primeru izbrane znamke potrjuje, da je prisotnost na spletnih družbenih omrežjih ključnega pomena za podjetja, ki želijo uspešno upravljati svoje znamke in v povezavi z njimi dosegati pozitivne vedenjske izide pri porabnikih.


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 01. oktober 2021 | v kategoriji: Publikacije