Drugo nacionalno srečanje deležnikov pri projektu ITHACA
V petek, 16. februarja, je na Fakulteti za družbene vede potekalo drugo nacionalno srečanje ključnih deležnikov pri projektu Interreg Europe ITHACA.
Projekt ITHACA združuje devet evropskih regij s skupnim ciljem izboljšanja politik in akcijskih načrtov na področju uvajanja storitev e-oskrbe in e-zdravja ter večje podpore inovativnim podjetjem, ki delujejo na tem področju. Kot del projektnih aktivnosti so raziskovalci iz Centra za družboslovno informatiko, pod vodstvom doc. dr. Vesne Dolničar, pripravili anketo za samoevalvacijo stanja v vseh devetih partnerskih regijah na področju politik, ekosistemov in inovacij, v povezavi s pametnim zdravstvom in oskrbo ter procesom učenja.
O rezultatih ankete, na katero je v Sloveniji odgovorilo 114 deležnikov (21 % vseh odgovorov), smo razpravljali na drugem nacionalnem srečanju deležnikov, ki je potekalo v petek, 16. februarja 2018. Delavnico, ki je potekala v inovativnem formatu »Design Thinking-a«, je vodila Amedea Derenda Mujezinović (Servis 8). Na delavnici je 20 deležnikov iz različnih organizacij – javnega sektorja, podjetij, civilne družbe in ponudnikov oskrbe ter raziskovalnih organizacij – razpravljalo o razlogih za rezultate ankete. Udeleženci so prejeli tudi brošuro z rezultati ankete, ki so jo pripravili člani CDI: dr. Vesna Dolničar, Tomaž Burnik, dr. Nejc Berzelak, Mojca Šetinc in dr. Simona Hvalič Touzery.
Tekom prvega dela srečanja, “svetovne kavarne”, so udeleženci razpravljali o vprašanjih, povezanih z razlogi za slabšo oceno trditev v anketi, v primerjavi z ocenami v drugih regijah, ki so bile povezane s politikami v podporo inovacijam; mehanizmi za podporo inovacijam; pogostostjo pojavljanja novih idej in razvoja ter uporabe inovativnih rešitev; ter uporabnostjo vključenosti v ekosistem. V drugem delu so deležniki razpravljali o primerih dobrih praks v Sloveniji in širše. Prepoznane prakse so predstavili tudi drugim udeležencem. Ob koncu so udeleženci zapisali še, kateri so, po njihovem mnenju, ključni izzivi, ki jih bo v prihodnje potrebno nasloviti na področju pametnega zdravstva.