Skoči do osrednje vsebine

Nove predstave o trajnostnem potrošniku: pomen družbenih reprezentacij trajnostne potrošnje


Prof. dr. Klement Podnar in  prof. dr. Urša Golob sta v soavtorstvu s prof. dr. Franzisco Weder v reviji Business Ethics, the Environment & Responsibility (založba Willey) objavila članek: Reimagining the sustainable consumer: Why social representations of sustainable consumption matter.

Članek preučuje vidike trajnostne potrošnje, pri čemer se opira na družbene reprezentacije. Pojasnjuje in empirično prikazuje, kako je trajnostna potrošnja družbeno reprezentirana, s ciljem raziskati konstrukcijo reprezentacij trajnostne potrošnje kot znanja in “operacionalizacije” tega znanja v povezavi z nakupom in potrošnjo hrane.

Ugotovitve študije, izvedene v Sloveniji in Avstriji, ne kažejo le, kako se "globalni" koncept trajnostne potrošnje prisvaja in odraža v praksah v specifičnem nacionalnem in kulturnem kontekstu, temveč poudarjajo tudi vogo družbenih reprezentacij v smislu, kako lahko pomeni o trajnostni potrošnji vplivajo na nastanek novih praks. Poleg tega pokažejo, kako je trajnostno potrošnjo mogoče videti v dejanjih, ki niso osmišljena ali pa kako koncept trajnostne potrošnje obstaja v abstraktni obliki, ki ni povezana z dejanji. Članek je objavljen v odrtem dostopu.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/beer.12656


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 15. marec 2024 | v kategoriji: Obvestila