Nova knjiga: Kaj je komunikacijska odličnost?


Profesor na FDV dr. Dejan Verčič je s kolegi z vodilnih evropskih univerz pri mednarodni založbi Palgrave Macmillan v Londonu izdal knjigo, ki temelji na desetletju proučevanja evropskih organizacij.

Avtorji knjige z naslovom Communication Excellence – How to develop, manage and lead exceptional communication so profesorji Ralph Tench (Beckettova univerza Leeds v Veliki Britaniji), Dejan Verčič (Univerza v Ljubljani, Slovenija), Ansgar Zerfass (Univerza v Leipzigu, Nemčija), Ángeles Moreno (Univerza Rey Juan Carlos, Madrid, Španija) in Piet Verhoeven (Univerza v Amsterdamu, Nizozemska), napisali pa so jo na podlagi podatkov, ki so jih v desetih letih zbrali z anketiranjem več kot 21.000 praktikov na področju komuniciranja v šestinštiridesetih evropskih državah. Osnovni avtorski tekst doponjujejo študije primerov, ki so jih prispevali voditelji komuniciranja v odličnih organizacijah, med katerimi so Deutche Post DHL, Electrolux, KMPG, Mednarodni komite Rdečega križa, Porsche, Santander in druge.

Knjiga je namenjena praktikom ter znanstvenikom, ki se ukvarjajo s komuniciranjem organizacij in ki si želijo izvedeti več o sodobnem strateškem komuniciranju ter kateri dejavniki prispevajo k boljši uspešnosti.

Rokopis knjige so pregledali mnogi vodilni strokovnjaki na področju komunikacijskega menedžmenta in zapisali: “Pronicljiv vodič, ki je poln uporabnih informacij za vse, ki smo ali želijo vstopiti v svet komuniciranja in ugleda. Obvezno branje.”  

Nicola Green, Direktor za komuniciranje in ugled, Telefónica O2, Velika Britanija

“Pošteno! Pronicljivo branje za vsakega komunikatorja, ki bi rad bolje razumel, kaj zares pomeni biti 'profesionalec'.”
Nicole Gorfer, Voditeljica notranjega in zunanjega komuniciranja, Roche Group, Basel, Švica

“Prepričljivi, praktični in zanesljivi nasveti za komunikacijski menedžment.”

Irina Arkhipova, Direktorica za javne zadeve in komuniciranje, Coca-Cola HBC, Moskva, Rusija

“Ta knjiga prepričljivo dokazuje, da organizacije, ki učinkovito komunicirajo, to počno ne le od znotraj navzven, temveč tudi od zunaj navznoter.“
Maximilian Schoeberl, Izvršni podpredsednik in direktor za korporativne zadeve, BMW Group, München, Nemčija

“Ta knjiga, ki so jo napisali mednarodno priznani znanstveniki na podlagi ogromne količine podatkov, ki so jih zbirali deset let, je prava valilnica navdihujočih okvirjev, empiričnih spoznanj in uporabnih študij primerov, ki nam poenostavljajo delo.“

dr. Xianhong Chen, predsednik Kitajskega društvo za odnose z javnostmi in profesor na Univerzi za znanost in tehnologijo Srednje Kitajske

To prepričljivo, praktično in zelo uporabno knjigo morajo prebrati tako komunikacijski raziskovalci kot praktiki.”

dr. Donald K. Wright, Harold Burson profesor odnosov z javnostmi, Univerza v Bostonu, ZDA

“Za glavne direktorje, upravne odbore in vrhnji menedžment strateško komuniciranje postaja vedno bolj pomembno. Zato je ta knjiga o komunikacijski odličnosti tako pomembna: pomaga nam razumeti in razložiti, kako lahko komuniciranje prispeva k organizacijskemu uspehu in kako lahko ta spoznanja oddelki za komuniciranje in praktiki v njih izkoristijo v polni meri.”

dr. Herbert Heitmann, predsednik Evropskega združenja komunikacijskih direktorjev (EACD), Bruselj

Knjiga izhaja iz podatkov Evropskega komunikacijskega monitorja, ki je največja raziskava na področju odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja na svetu. V Evropi se izvaja letno od 2007. leta, od 2014. pa jo dopolnjujeta dvoletni raziskavi v Latinski Ameriki in v azijsko-pacifiški regiji. Tako komunikacijski monitor trenutno pokriva osemdeset držav. Gre za skupen podvig znanstvenikov in praktikov, ki poteka v sodelovanju Evropskega združenja za poučevanje in raziskovanje odnosov z javnostmi (EUPRERA) in Evropskega združenja komunikacijskih direktorjev (EACD).

Knjiga ima 247 strani in je po priporočeni ceni €32.99 na voljo v v tiskani in elektronski različici pri založbah Palgrave Macmillan in Springer https://www.palgrave.com/de/book/9783319488592.

Bibliografska informacija:

Tench, R., Verčič, D., Zerfass, A., Moreno, A. & Verhoeven, P.: Communication Excellence – How to Develop, Manage and Lead Exceptional Communications. London: Palgrave Macmillan. 247 str., april 2017.
ISBN 978-3-319-48860-8 (e-knjiga), ISBN 978-3-319-48859-2 (mehka vezava).


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 21. april 2017 | v kategoriji: Obvestila, Publikacije