BledCom 2021: Odnosi z javnostmi in krizno komuniciranje ter komuniciranje tveganj


Prvi vikend v juliju (2. in 3. julija, 2021) bo v okviru mednarodnega simpozija o raziskovanju odnosov z javnostmi BledCom že 28. leto zapovrstjo svetovna elita praktikov in raziskovalcev odnosov z javnostmi z vsega sveta razpravljala o učinkih odnosov z javnostmi na organizacije in družbo.

Simpozij BledCom 2021 bo zaradi omejitev potovanj ob pandemiji virusa Covid-19, v celoti izveden kot digitalna konferenca. BledCom bo letos brezplačen za vse udeležence, ki se bodo registrirali na spletni strani BledCom.com. Osrednja tema srečanja je »Odnosi z javnostmi in krizno komuniciranje ter komuniciranje tveganj« (Public Relations and Public Risk and Crisis Communication).

Konferenco organizira Center za marketing in odnose z javnostmi (CMOJ) na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani in doslej so se je udeležili strokovnjaki iz petinpetdesetih držav s šestih kontinentov. Kot trajni rezultat preteklih konferenc je doslej pri mednarodnih založbah izšlo osem knjig – zadnja v New Yorku pri založbi Routledge: 3. izdaja The Global Public Relations Handbook (ur. K. Sriramesh in D. Verčič).

BledCom je bil prvič organiziran leta 1994 na pobudo prof.dr. Dejana Verčiča (UL FDV, Slovenija), Dannyja Mossa (Manchester Metropolitan University, VB) in Tobyja MacManusa (Bornemouth University, VB). Nastal je kot odgovor na naraščajočo potrebo po globalni izmenjavi mnenj in znanj na področjih korporativnega in marketinškega komuniciranja, javnih odnosov in odnosov z javnostmi ter upravljanja ugleda.


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 10. maj 2021 | v kategoriji: Obvestila