Praktikum načrtovanja in izvedbe komunikacijskih akcij
Development and implementation of communication campaigns - practicum
Obseg predmeta:
5,00 KT / 60 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 0 ur seminarjev, 60 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Tanja Kamin
Učitelji predmeta:
- doc. dr. Urška Tuškej Lovšin
- asist. Nataša Verk
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Praktikum II bo študente seznanil s snovanjem integriranih tržnokomunikacijskih akcij. Simulira potek dela v oglaševalskih agencijah in študente prek projektov za konkretnega naročnika sooča s procesi v oglaševalskem trikotniku. Študenti bodo prek praktičnega dela spoznali vse faze načrtovanja in izvedbe tržnokomunikacijske akcije.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava