Upravljanje tržnih znamk
Strategic brand management
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
doc. dr. Urška Tuškej Lovšin
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- .magistrski program Strateško tržno komuniciranje
Kratka vsebina predmeta:
Predmet ponuja teoretični okvir za razumevanje ustvarjanja vrednosti tržne znamke. Raziskuje nujno potrebne sestavine za trajne pozitivne izkušnje porabnikov in vzajemno nagrajujoče medsebojne odnose deležnikov z znamko. Učinke zavedanja, poznavanja, pričakovanj, preference in vedenja ovrednoti z namenom vpogleda v sestavine, iz katerih izhaja vrednost znamke (BEQ).
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 18.05.2020