Politično komuniciranje

Political Communication

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 15 ur vaj, 15 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

izr. prof. dr. Mojca Pajnik

    Učitelji predmeta:

  • asist. dr. Andrej Škerlep

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije

Kratka vsebina predmeta:

Predmet predstavi osnovne elemente politične retorike, političnih odnosov z javnostmi (vloga predstavnika za medije), političnega oglaševanja in vodenja političnih kampanj (vloga stratega kampanje). Pojasni delo novinarjev (novice, komentarji, preiskovalno novinarstvo, senzacionalistično ustvarjanje škandalov) in njihovo vlogo pri oblikovanju javnega mnenja. Pojem ideologije je opredeljen v spopadih za hegemonijo v javnem prostoru. V odnosu do medijev pa je razložena pristranskost poročanja (bias) ter politične oz. ideološke usmeritve medijev. Izpostavi vlogo novih digitalnih medijev in socialnih omrežij pri povečani participaciji državljanov v političnem procesu. V sodobnih omreženih družbah je konvergenca medijev (integracija različnih medijev na enotnih platformah, npr. pametni telefon) pripeljala do mediatizacije politike, ki je povezana tudi s fenomenom personalizacije politike. Obravnavane teme so prikazane z analizo številnih lokalnih in globalnih primerov političnega komuniciranja.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 06.05.2020