Marketinške in komunikacijske metrike

Marketing and comunication metrics

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

izr. prof. dr. Urška Golob Podnar

    Učitelji predmeta:

  • izr. prof. dr. Anže Burger
  • doc. dr. Urška Tuškej Lovšin
  • asist. Nataša Verk

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Marketinški in komunikacijski strokovnjaki se srečujejo z vedno večjimi količinami in raznovrstnostjo podatkov, inovativnimi analitičnimi metodami in novimi kazalniki za merjenje marketinške in komunikacijske uspešnosti. Predmet študentom ponudi celovit pregled sodobnih marketinških in komunikacijskih metrik in analitičnih orodij. Študenti se naučijo selektivno izbirati in analizirati različne sklope podatkov in se seznanijo z relacijami med njimi in načini njihove uporabe za učinkovito odločanje in uporabo virov. Okvirni vsebinski sklopi: 1) Metrike in analitika 2) Merjenje uspešnosti in učinkovitosti 3) Analize za odločanje

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 06.05.2020