Ideologije vizualnega

Ideologies of the visual

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Mitja Velikonja

Vrsta:

Izbirni - strokovni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Kulturologija - Študije kultur in ustvarjalnosti

Kratka vsebina predmeta:

Predmet bo obravnaval različne družbene ideologije, ki se manifestirajo v številnih vizualnih oblikah, kot so ulične kulture, oblikovanje, oglaševanje, oblačenje in videz nasploh, prav tako pa tudi vizualna umetnost. Najprej bodo kritično predstavljeni različni teoretski in metodološki pogledi na to temo, kasneje primeri konkretnih aplikacij, v drugem delu predmeta pa bodo študentje sami fotografirali in potem analizirali ter predstavili izbrane teme v obliki fotoeseja.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 18.05.2020