Vedenje porabnikov

Consumer behavior

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

izr. prof. dr. Urška Golob Podnar

    Učitelji predmeta:

  • asist. Nataša Verk

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Okvirni vsebinski sklopi: 1) Okvir za analizo porabnikov 2) Čustva, afekti in kognicija 3) Vedenje 4) Okolje 5) Analiza in vidiki vedenja porabnikov pri oblikovanju marketinških in komunikacijskih strategij

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 29.03.2019