Oglaševanje

Advertising

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

izr. prof. dr. Tanja Kamin

    Učitelji predmeta:

  • asist. Nataša Verk

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet bo študente_tke popeljal skozi proces strateškega načrtovanja oglaševalskih kampanj, od vzpostavljanja odnosa med naročnikom in agencijo, definiranja marketinškega problema na strani naročnika, situacijske analize, marketinškega pozicioniranja, do določanja komunikacijskih ciljev, kreativne zasnove, izvedbe in evalvacije oglaševalskih kampanj.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 28.02.2019