Menedžment inovacij

Innovation management

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

doc. dr. Branko Ilič

Vrsta:

Izbirni - strokovni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Družboslovna informatika
  • *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
  • *univerzitetni program Kulturologija - Študije kultur in ustvarjalnosti
  • *univerzitetni program Novinarstvo
  • *univerzitetni program Obramboslovje
  • *univerzitetni program Politologija - Javne politike in uprava
  • *univerzitetni program Politologija - Študije politike in države
  • *univerzitetni program Sociologija
  • *univerzitetni program Sociologija - Kadrovski menedžment

Kratka vsebina predmeta:

Vsebinski kontekst predmeta predstavlja rastoči pomen znanja kot dejavnika konkurenčne prednosti podjetij v sodobnih družbah (gospodarstvih). V tem okviru analiziramo vlogo in pomen inovacij v sodobnem gospodarstvu in podjetju od mehanizmov ustvarjanja novega znanja (in s tem potenciala za doseganje večje dodane vrednosti) pri posamezniku, v inovativnem podjetju ter v inovativnem gospodarstvu do uspešne realizacije in uveljavitve ideje na trgu, tj. materializacije inovacije.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 14.03.2019