Integrirano tržno komuniciranje

Integrated marketing communications

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

doc. dr. Urška Tuškej Lovšin

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet prepoznava kompleksnost tržnega komuniciranja in svojo pozornost osredotoča na različna orodja tržno-komunikacijskega spleta. Gre za orodja in kanale, preko katerih podjetje komunicira s svojimi ciljnimi porabniki in skupinami deležnikov z namenom promocije svoje ponudbe in podjetja kot celote. Predmet naslavlja potrebo po kompleksnejšem, integriranem pristopu h tržnemu komuniciranju, v okviru katerega orodij tržnega komuniciranja ni ustrezno obravnavati izolirano, ampak kot celoto.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 29.03.2019