Skoči do osrednje vsebine

Upravljanje družbenih medijev

Managing social media

Obseg predmeta:

4,00 KT / 8 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 8 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

izr. prof. dr. Dejan Jontes

Vrsta:

Izbirni - splošni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Celoletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • univerzitetni program Analitska sociologija
  • univerzitetni program Družboslovna informatika
  • univerzitetni program Komunikologija - medijske in komunikacijske študije
  • univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
  • univerzitetni program Kulturologija
  • univerzitetni program Mednarodni odnosi
  • univerzitetni program Novinarstvo
  • univerzitetni program Politologija - obramboslovje
  • univerzitetni program Politologija - študije politike in države
  • univerzitetni program Sociologija - upravljanje organizacij, človeških virov in znanja
  • visokošolski strokovni program Družboslovna informatika

Kratka vsebina predmeta:

• Opredelitev družbenih medijev • Pisanje za družbene medije • Pomembnost družbenih medijev za akademske institucije • Povečevanje angažiranosti občinstva na družbenih medijih • Analitike družbenih medijev

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava