Upravljanje družbenih medijev
Managing social media
Obseg predmeta:
4,00 KT / 8 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 8 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Dejan Jontes
Vrsta:
Izbirni - splošni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Celoletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- univerzitetni program Analitska sociologija
- univerzitetni program Družboslovna informatika
- univerzitetni program Komunikologija - medijske in komunikacijske študije
- univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
- univerzitetni program Kulturologija
- univerzitetni program Mednarodni odnosi
- univerzitetni program Novinarstvo
- univerzitetni program Politologija - obramboslovje
- univerzitetni program Politologija - študije politike in države
- univerzitetni program Sociologija - upravljanje organizacij, človeških virov in znanja
- visokošolski strokovni program Družboslovna informatika
Kratka vsebina predmeta:
• Opredelitev družbenih medijev • Pisanje za družbene medije • Pomembnost družbenih medijev za akademske institucije • Povečevanje angažiranosti občinstva na družbenih medijih • Analitike družbenih medijev
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava