Mediji in popularna kultura

Media and Popular Culture

Obseg predmeta:

10,0 KT / 90 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 60 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Breda Luthar

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina / angleščina

Semester:

Celoletni

Stopnja študija

3. stopnja

    Izvedba na:

  • .interdisciplinarni doktorski študij Humanistika in družboslovje

Kratka vsebina predmeta:

I. Začetek raziskovanje množičnega komuniciranja: University of Columbia, od tridesetih do petdesetih let 20. stoletja (Lazarsfeld, Cantril, Blumler, Herzog, Lowwenthal, Katz, Merton, Riesman, Adorno,/Horkheimer…) Tu obravnavamo družbeni in kulturni kontekst nastanka sociologije medijev, administrativno in kritično raziskovanje, zaton kritične sociologije medijev in pozitivizem ameriške tradicije proučevanja množičnega komuniciranja II. Mediji kot tehnologija: pomik k študiju komunikativnih oblik, ki jih mediji omogočajo (Innis, McLuhan) Razmerje med »družbenim« in »medijiziranim« kot problem v medijski teoriji III. Proučevanje medijev v okviru projekta kulturnih študij: od kulturalizma do strukturalizma.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava