Upravljanje tržnih znamk

Strategic brand management

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

doc. dr. Urška Tuškej Lovšin

    Učitelji predmeta:

  • doc. dr. Mihael Kline

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • .magistrski program Strateško tržno komuniciranje

Kratka vsebina predmeta:

Predmet daje teoretični okvir za graditev vrednosti tržne znamke, strateško upravljane tako s strani podjetja kot tudi lastnika. Raziskuje osnovne sestavine znamk za trajne pozitivne izkušnje strank. Ocenjuje trg, da odkrije mesto znamke na njem. Izpostavi kreativno snovanje, ki omogoča izkušnje, oblikovanje asociacij, preferenc, priklica in vedenja. Opredeli elemente vrednosti tržne znamke. Slušatelji pridobivajo občutek za uspešno tekmovanje na hitro spreminjajočem trgu s pomočjo tržnih znamk. Predmet se izvaja v angleškem jeziku.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 29.03.2019