Menedžment korporativnega komuniciranja

Corporate communication management

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 0 ur seminarjev, 30 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Klement Podnar

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • .magistrski program Strateško tržno komuniciranje

Kratka vsebina predmeta:

Predmet nadgrajuje osnovna znanja korporativnega komuniciranja in aplicira toretična znanja na reševanje realnih problemov povezanih s korporativno identiteto, imidžem, ugledom in identifikacijo s socialnimi entitetami. Na izrednem študiju programa Odnosi z javnostmi se bo predmet izvajal v angleškem jeziku

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 29.03.2019