Sociologija kreativnosti

Sociology of creativity

Obseg predmeta:

5,0 KT / 57 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 27 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

izr. prof. dr. Gregor Tomc

Vrsta:

Izbirni - strokovni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • univerzitetni program Kulturologija

Kratka vsebina predmeta:

Predmet združuje družboslovne, psihološke in naravoslovne pristope pri razlaganju kreativnosti. V uvodnih predavanjih opredelimo temeljne pojme, njihovo genezo v zgodnji modernosti, področja ustvarjalnosti, nekaj značilnih primerov usvarjalcev itd. Sledi analiza temeljnih teoretskih pristopov (nominalistični, holistični, komplementarni in kognitivni). V sklepnem delu bolj natančno opredelimo kognitivni prstop k razumevanju uvarjalnosti in ga ilustriramo na primeru umetniškega ustvarjanja.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava