Sociologija kreativnosti
Sociology of creativity
Obseg predmeta:
5,0 KT / 57 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 27 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Gregor Tomc
Vrsta:
Izbirni - strokovni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- univerzitetni program Kulturologija
Kratka vsebina predmeta:
Predmet združuje družboslovne, psihološke in naravoslovne pristope pri razlaganju kreativnosti. V uvodnih predavanjih opredelimo temeljne pojme, njihovo genezo v zgodnji modernosti, področja ustvarjalnosti, nekaj značilnih primerov usvarjalcev itd. Sledi analiza temeljnih teoretskih pristopov (nominalistični, holistični, komplementarni in kognitivni). V sklepnem delu bolj natančno opredelimo kognitivni prstop k razumevanju uvarjalnosti in ga ilustriramo na primeru umetniškega ustvarjanja.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava