Projektno tržno raziskovanje
Marketing Research Projects
Obseg predmeta:
5,0 KT / 57 (26 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 11 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Samo Kropivnik
Učitelji predmeta:
- doc. dr. Urška Tuškej Lovšin
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet je nadaljevanje Osnov tržnega raziskovanja in je namenjen usposabljanju za zahtevnejše, samostojne raziskovalne vloge. Obravnava predvsem tiste multivariatne metode za analize podatkov, ki so v marketinškem raziskovanju oziroma tržnem komuniciranju najpogosteje uporabljene. Ključno je sprotno aktivno delo na analitično zahtevnejšem skupinskem marketinškem raziskovalnem projektu (izjemoma individualni nalogi) zastavljenem pri Osnovah tržnega raziskovanja.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava