Praktikum načrtovanja in izvedbe komunikacijskih akcij

Development and implementation of communication campaigns - practicum

Obseg predmeta:

5,0 KT / 60 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 0 ur seminarjev, 60 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

izr. prof. dr. Tanja Kamin

    Učitelji predmeta:

  • doc. dr. Urška Tuškej Lovšin

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Praktikum II bo študente seznanil s snovanjem integriranih tržnokomunikacijskih akcij. Simulira potek dela v oglaševalskih agencijah in študente prek projektov za konkretnega naročnika sooča s procesi v oglaševalskem trikotniku. Študenti bodo prek praktičnega dela spoznali vse faze načrtovanja in izvedbe tržnokomunikacijske akcije.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 23.05.2018