Potrošna kultura

Consumer culture

Obseg predmeta:

5,0 KT / 57 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 47 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Breda Luthar

Vrsta:

Izbirni - strokovni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • univerzitetni program Komunikologija - medijske in komunikacijske študije
  • univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

V uvodu bomo potrošno kulturo historično umestili znotraj procesov družbene modernizacije, nato pa jo obravnavali kot kulturno prakso, ki ponuja nove način oblikovanja osebnih in družbenih identitet, hkrati pa nove načine komercialne kolonizacije posameznikove subjektivitete. V drugem delu bomo predstavili osnovne dileme v kulturološki in sociološki teoriji potrošnje (ekonomija – kultura, proizvodnja – potrošnja, potrebe – želje, simbolno – uporabno ter trende v potrošni/promocijski kulturi.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 23.05.2018