Marketinško upravljanje
Marketing Management
Obseg predmeta:
5,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Urška Golob Podnar
Učitelji predmeta:
- asist. Nataša Verk
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Študenti se naučijo razumeti in aplicirati sodobne metode marketinškega upravljanja, temeljnega znanja za poslovodenje pridobitnih in nepridobitnih organizacij.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 25.05.2018