Integrirano tržno komuniciranje

Integrated Marketing Communications

Obseg predmeta:

5,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Klement Podnar

    Učitelji predmeta:

  • doc. dr. Urška Tuškej Lovšin
  • asist. Nataša Verk

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Angleščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predstavljanje izdelkov storitev ali idej s pomočjo načrtnega izbora najbolj primernih orodij tržnega komuniciranja in njihove integracije za ustvarjanje neprekinjenega dialoga z izbranimi deležniki na trgu.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 23.05.2018