Moda in mediji
Fashion and Media
Obseg predmeta:
6,00 KT / 45 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 15 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Maruša Pušnik
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
Kratka vsebina predmeta:
Predmet bo predstavil tesno povezanost modne in medijske industrije. Modo bomo obravnavali kot obliko komuniciranja in kulture. Prek teorij kulturnih in medijskih študij se bomo seznanili, kako se proizvajajo pomeni o modi in kako se je moda razvijala skozi zgodovino, pri čemer se bomo osredotočili na odnos med modo, vizualno reprezentacijo in odnose moči. Ukvarjali se bomo s proizvodnjo in potrošnjo mode in prav tako naslavljali njeno vlogo v odnosu do identitete in politike telesa (v odnosu do spola, rase, razreda), do nacionalnosti in globalne ekonomije, mladinskih subkultur, zvezdništva in holivudske industrije do subverzivnih praks. Ukvarjali se bomo z medijskimi reprezentacijami mode, kot tudi s kulturno-ekonomsko industrijo modno-medijskega kompleksa.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava