Skoči do osrednje vsebine

Komunikološki seminar

Communication Science Seminar

Obseg predmeta:

3,00 KT / 30 (10 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Maruša Pušnik

Vrsta:

Izbirni - splošni

Jezik:

Angleščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Družboslovna informatika
  • *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
  • *univerzitetni program Kulturologija - Študije kultur in ustvarjalnosti
  • *univerzitetni program Mednarodni odnosi
  • *univerzitetni program Novinarstvo
  • *univerzitetni program Obramboslovje
  • *univerzitetni program Politologija - Javne politike in uprava
  • *univerzitetni program Politologija - Študije politike in države
  • *univerzitetni program Sociologija
  • *univerzitetni program Sociologija - Kadrovski menedžment

Kratka vsebina predmeta:

Seminar je namenjen študiju izbranih aktualnih izzivov komunikološke znanosti. Povezuje temeljne komunikološke teorije in pristope s sodobnimi globalnimi izzivi 21. stoletja, s katerimi se soočajo družbene vede in še posebej komunikologija. Združuje študij temeljne literature z aplikacijo na konkretne izzive skozi vodene razprave in pisanje esejev. ZIMSKI SEMESTER Naročniške oblike videa na zahtevo (SVOD), kot so Netflix, Amazon Prime Video, Disney Plus, v zadnjih letih po vsem svetu hitro rastejo. Intenziviranje distribucije avdiovizualnih vsebin prek platform je drastično spremenilo načine produkcije, distribucije in potrošnje tradicionalnih televizijskih vsebin. Namen seminarja je preučiti, kako je mogoče izbrana vprašanja televizijskih študij na splošno, zlasti televizijske kritike, uporabiti za analizo spreminjajočih se organizacijskih, industrijskih in narativnih struktur televizijskih vsebin v dobi platform. POLETNI SEMESTER Strateško komuniciranje v krizi Namen seminarja je preučevanje vprašanj, povezanih s trenutnimi globalnimi izzivi 21. stoletja, tudi s krizo, kot je svetovna pandemija. Pri razpravi se uporabljajo osnovne teorije komuniciranja za razumevanje, kako krize vplivajo na družbo in kako ustvariti učinkovito komunikacijo med krizo. Proučevana komunikacijska področja vključujejo strateško komuniciranje in odnose z javnostmi, krizno komuniciranje, zdravstveno komuniciranje, digitalne in družbene medije ter druga strokovna in družbena komunikacijska vprašanja. Seminar zajema branje komunikacijskih vprašanj in strategij, raziskovanje in pisanje esejev. Študenti imajo priložnost s predavateljico raziskati konkretno krizno vprašanje.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 11.08.2022