Skoči do osrednje vsebine

Jezik in stil tržnega komuniciranja ter odnosov z javnostmi

Language and Style of Marketing Communication and PR

Obseg predmeta:

6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Monika Kalin Golob

Vrsta:

Izbirni - splošni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Družboslovna informatika
  • *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
  • *univerzitetni program Kulturologija - Študije kultur in ustvarjalnosti
  • *univerzitetni program Mednarodni odnosi
  • *univerzitetni program Novinarstvo
  • *univerzitetni program Obramboslovje
  • *univerzitetni program Politologija - Javne politike in uprava
  • *univerzitetni program Politologija - Študije politike in države
  • *univerzitetni program Sociologija
  • *univerzitetni program Sociologija - Kadrovski menedžment

Kratka vsebina predmeta:

Predmet je usmerjen v spoznavanje in razumevanje jezikovnih, stilnih in žanrskih značilnosti besedil tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi. Z žanrsko, stilno in jezikovno analizo bodo opisane, obravnavane in v prakso aplicirane jezikovne strategije sodobnih besedil raznolikega področja. V povezavi s teoretičnimi področnimi in jezikoslovnim predmetom Jezikovna kultura se bodo teoretski temelji nadgradili v analizo in vrednotenje ter ustvarjanje lastnih besedil.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 03.06.2022