Skoči do osrednje vsebine

Upravljanje s tržnimi znamkami

Brand management

Obseg predmeta:

6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

doc. dr. Urška Tuškej Lovšin

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet ponuja teoretični okvir za razumevanje ustvarjanja vrednosti (premoženja) znamke. Študenti se v okviru predmeta s pomočjo ustreznih analiz naučijo oceniti porabniško osnovano vrednost znamke, ki ponujajo osnovo za sprejemanje ustreznih strateških odloči-tev, vezanih na upravljanje znamke, kot so določanje identitete in pozicije znamke, upravljanje sestavin znamke in oblikovanje konkurenčne marketinške strategije, ki temelji na integraciji vseh elementov.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 20.04.2022