Praktikum spletnega nastopa
Digital presence practicum
Obseg predmeta:
9,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Andraž Petrovčič
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Angleščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Družboslovna informatika
Kratka vsebina predmeta:
Predmet uvaja študente v razumevanje spletnega nastopa in v obvladovanje osnovnih načel spletne strategije. Podaja pregled nad kompleksnim področjem, ki je sicer na presečišču večjega števila strok: informatike, metodologije, podatkovne analitike, designa, interakcije človek-računalnik, komunikologije, sociologije, psihologije, ekonomije, poslovanja, trženja. Predmet študente usposablja za projektno vodenje celotnega procesa razumevanja in snovanja spletnega nastopa; posebej v pogledu kompetentne komunikacije z naročniki, oblikovalci, strokovnjaki in tehničnimi podizvajalci. Prek praktičnih primerov in aktivnosti se študenti seznanijo tudi z izzivi spletnega nastopa na področju digitalnega trženja in integracije vsebine spletnih mest z družbenimi omrežji.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 05.04.2022