Skoči do osrednje vsebine

Praksa TKOJ

Internship

Obseg predmeta:

15,00 KT / 330 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 0 ur seminarjev, 330 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Klement Podnar

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

V okviru predmeta Praksa je predvideno, da študentje večinski del študijskih obveznosti opravijo z aktivno vključitvijo v delo na področju tržnega komuniciranja ali odnosov z javnostmi na terenu (tj. v izbrani organizaciji). S tem namenom so študijske aktivnosti organizirane tako, da izvajalec predmeta v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki vsako leto sproti določi vsebino in potek dela ter preverja rezultate praktičnega dela. Temeljne strokovne učne vsebine, ki naj bi jih študentje osvojili skozi prakso, vključujejo spoznavanje z/s: delom na marketinških ali komunikacijskih projektih, strateško vlogo tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v organizacijah, načrtovanjem in izvajanjem specifičnih strokovnih nalog (npr. priprava novinarskih konferenc, pisanje sporočil za javnost, priprava analiz okolja, izvajanje raziskav potrošnikov), upravljanjem tržnih znamk in pristopi k razvijanju ter ohranjanju odnosov z različnimi skupinami deležnikov (npr. zaposleni, mediji, potrošniki).

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 19.04.2022