Skoči do osrednje vsebine

Digitalno poslovanje in internet

Digital business and internet

Obseg predmeta:

6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

doc. dr. Darja Grošelj

    Učitelji predmeta:

  • doc. dr. Marina Trkman

Vrsta:

Izbirni - strokovni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Družboslovna informatika

Kratka vsebina predmeta:

Študentje se pri predmetu seznanijo s (1) konceptualnimi in aplikativnimi osnovami razumevanja in zasnove poslovnega načrtov (npr.: SWOT, osnovne internetnega podjetništva); spoznajo s (2) poslovnimi modeli na internetu (značilnosti in posebnosti internetnega poslovanja v odnosu do B2B, B2C, C2C, osnove digitalnega trženja in oglaševanja, značilnosti in vedenje potrošnikov na internetu); dobijo uvid v (3) standarde in sistematizacija standardov na področju digitalnega poslovanja in interneta.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 22.07.2021