Upravljanje s tržnimi znamkami

Brand management

Obseg predmeta:

6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

doc. dr. Urška Tuškej Lovšin

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet se osredotoča na znamčenje in tržne znamke in vključuje koncepte povezane z graditvijo, merjenjem in upravljanjem znamk ter njihove vrednosti in bogastva. Predmet razvija znanje in spretnosti potrebne za oblikovanje in implementacijo odločitev ter strategij povezanih z znamkami. Študentom prinaša uvid v oblikovanje strategij uspešnih znamk in vključuje teme, kot so razumevanje in okvir upravljanja tržnih znamk, identiteta, vrednote in osebnost znamke, pozicioniranje znamke, prenova znamke, arhitektura in portfelj znamke širjenje znamk, zaznava znamk in vrednost ter bogastvo znamk

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 14.04.2021