Strateški odnosi z javnostmi

Strategic public relations

Obseg predmeta:

9,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Dejan Verčič

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet študente uvaja v sodobno prakso strateških odnosov z javnostmi (SOJ). Začenja z odnosnim upravljanjem in strateških načrtovanjem, nadaljuje z modeli kakovosti v SOJ, merjenjem in evalvacijo programov SOJ, vlogami globalizacije, digitalizacije, kriznega komuniciranja in komuniciranja tveganj. Posveča se profesionalnemu, etičnemu in kritičnemu razmišljanju v in o SOJ in ga spodbuja.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 14.04.2021