Odnosi z mediji

Media relations

Obseg predmeta:

6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Dejan Verčič

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Angleščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
  • *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet študente uvaja v sodobno prakso odnosov z mediji. Uvodoma obravnava zasnove odnosov z javnostmi, novinarstva in oglaševanja ter njihove medsebojne odvisnosti v obdobju tradicionalnih možičnih medijev (tisk, radio in televizija). Nato preide v čas strateškega komuniciranja v omreženi družbi in novih zasnov medijskega (so)delovanja. Predmet pozitivno in kritično obravnava vzroke in posledice strateške medijske refleksivnosti za posameznike, organizacije in družbo kot celoto.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 18.06.2021