Socialni marketing
Social marketing
Obseg predmeta:
5,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Tanja Kamin
Učitelji predmeta:
- doc. dr. Andreja Živoder
Vrsta:
Izbirni - strokovni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet bo študente seznanil z uporabo strategij in tehnik socialnega marketinga za doseganje družbenih ciljev, npr. v okviru programov za promocijo zdravja, okoljevarstvenih programov in številnih drugih programov za spodbujanje prosocialnih vedenj.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 16.04.2020