Storitveni in interni marketing
Service and Internal marketing
Obseg predmeta:
5,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Urška Golob Podnar
Učitelji predmeta:
- asist. Nataša Verk
Vrsta:
Izbirni - strokovni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet preučuje teorijo marketinga storitev v storitvenih podjetjih in organizacijah. Predmet seznanja študente z glavnimi lastnostmi upravljanja storitev.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 28.04.2020