Menedžment inovacij
Innovation management
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
doc. dr. Branko Ilič
Vrsta:
Izbirni - strokovni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Družboslovna informatika
- *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
- *univerzitetni program Kulturologija - Študije kultur in ustvarjalnosti
- *univerzitetni program Novinarstvo
- *univerzitetni program Obramboslovje
- *univerzitetni program Politologija - Javne politike in uprava
- *univerzitetni program Politologija - Študije politike in države
- *univerzitetni program Sociologija
- *univerzitetni program Sociologija - Kadrovski menedžment
Kratka vsebina predmeta:
Vsebinski kontekst predmeta predstavlja rastoči pomen znanja kot dejavnika konkurenčne prednosti podjetij v sodobnih družbah (gospodarstvih). V tem okviru analiziramo vlogo in pomen inovacij v sodobnem gospodarstvu in podjetju od mehanizmov ustvarjanja novega znanja (in s tem potenciala za doseganje večje dodane vrednosti) pri posamezniku, v inovativnem podjetju ter v inovativnem gospodarstvu do uspešne realizacije in uveljavitve ideje na trgu, tj. materializacije inovacije.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava