Marketinški odnosi
Relationship Marketing
Obseg predmeta:
5,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
doc. dr. Urška Tuškej Lovšin
Učitelji predmeta:
- prof. dr. Zlatko Jančič
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- univerzitetni program Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet je namenjen teoretski rekonceptualizaciji marketinške discipline, ki temelji na teoriji družbene menjave. Skozi pregled širitev uporabe spoznamo vse večji pomen odnosnosti v marketingu, ki se docela izrazi v konceptih marketinškega odnosa, celostnega marketinga in marketinga z deležniki.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava