[Založba FDV] Predsedniške volitve 2017 na spletu in v družbenih omrežjih: Analize študentov 2. letnika programa Multimedija 2017/18


Predsedniške volitve 2017 na spletu in v družbenih omrežjihPri Založbi FDV je izšla nova knjiga urednika Dejana Verčiča in Tanje Oblak Črnič z naslovom: Predsedniške volitve 2017 na spletu in v družbenih omrežjih: Analize študentov 2. letnika programa Multimedija 2017/18.

Publikacija je nastala kot rezultat raziskav študentov v študijskem letu 2017/18 pri predmetu Informacijsko-komunikacijske tehnologije in družba. Izziv je narekoval tedaj poseben zunanji kontekst: v začetku zimskega semestra, ko se predmet izvaja, je namreč potekala predvolilna kampanja za predsednika Republike Slovenije. Zanimalo jih je, denimo, do kolikšne mere so takšne političneteme za mlade sploh zanimive, in obratno, kako so mladi kot populacija in kot državljani zanimivi za posamezne kandidate v volilni kampanji. Ker so mladi dandanes pretežno ali izključno online, torej so nenehno vpeti v mobilne in pametne naprave, skozi katere počnejo vse mogoče, so pozornost mladih do predsedniških kandidatov omejili predvsem na vprašanje njihove online prisotnosti: spraševali so se, katere spletne medije predsedniški kandidati uporabljajo v času kampanje in kako; kaj in koliko objavljajo na svojih profilih na družbenih omrežjih, če jih sploh imajo; kako odzivni in aktualni so na družbenih omrežjih in v čem se med seboj razlikujejo itd.

Publikacija je sistematično razdeljena v posamezne sklope, katerih forma je enovita, medsebojno primerljiva ter čim bolj informativna in analitična. Nastal je zbornik devetih samostojnih prispevkov, ki tudi s pomočjo vizualnega materiala in dodatnih gradiv pomagajo ne le k razumevanju specifik izbranih platform, njihovih značilnosti in rab, pač pa so obenem tudi eden redkih arhivskih zapisov o razširjenosti in dejanski rabi družbenih medijev pri kandidatih v omenjeni volilni kampanji. V tem pogledu publikacija ni le zapis raziskovalnega dela pri nekem študijskem predmetu, pač pa je lahko zanimivo branje tudi za vse tiste, ki jih vloga sodobnih tehnologij v političnem komuniciranju, medijih in volilnih kampanjah zanima. Predvsem pa bo – glede na nagel in intenziven razvoj digitalnih tehnologij – sčasoma (p)ostala tudi zapis stanja nekega posebnega časa in obdobja v digitalni družbi.

Za prenos e-knjige (knjiga je na voljo v prostem dostopu) obiščite SPLETNO KNJIGARNO Založbe FDV >>



Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 17. julij 2018 | v kategoriji: Nova knjiga