Skoči do osrednje vsebine

[RED. DELO] Medijski načrtovalec


Družba iPROM krepi ekipo medijskega načrtovanja

V iPROMu iščejo medijskega načrtovalca (m/ž), ki uživa v delu s številkami in bo z njimi soustvarjal poslovne uspehe naših naročnikov. Njihov popoln kandidat bo z veseljem prevzel odgovornosti, ki jih prinaša ta vloga, in se izkazal s svojo odlično komunikacijo z interno ekipo, mediji in naročniki ter analitičnim pristopom do načrtovanja.

Kdo so?

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Poleg vznemirljivega in dinamičnega dela jih odlikuje tudi edinstvena kultura, ki spodbuja rast in ekipni duh. Cenijo ideje, proaktivnost in odgovornost, zaradi hitre rasti in osvajanja novih trgov pa nikoli ne zmanjka novih izzivov in priložnosti za napredovanje.

Opis delovnega mesta:

  • Priprava, izvajanje in analiza medijskih ponudb in strategij z namenom doseganja najbolj optimalnega učinka oglaševalskih akcij
  • Aktivno in proaktivno komuniciranje z ekipami znotraj družbe iPROM, naročniki in medijskimi partnerji za zagotavljanje brezhibnega toka informacij in usklajevanja ponudb
  • Oblikovanje celovitih medijskih strategij za naše naročnike
  • Priprava in predstavitev podrobnih poročil o izvedbi in učinkovitosti kampanj, ki služijo kot temelj za nadaljnje strategije naročnika
  • Raziskovanje in implementacija inovativnih oglasnih formatov in pristopov na področju medijskega zakupa ter kreativna uporaba medijskih kanalov s ciljem doseganja zastavljenih ciljev oglaševalske akcije

 

  • Kaj pričakujemo od tebe:

  • Vsaj dve (2) leti izkušenj s področja medijskega načrtovanja ali digitalnega marketinga
  • Osnovne analitične sposobnosti za razumevanje in povezovanje podatkov v smiselno celoto
  • Ciljno usmerjenost in sposobnost kvantificiranja uspešnosti medijskih kampanj z uporabo ključnih kazalnikov uspešnosti
  • Dobro znanje uporabe Microsoft Excela in drugih pomembnih analitičnih orodij, ki so pomembna za načrtovanje in spremljanje oglaševalskih akcij
  • Odlične komunikacijske sposobnosti, tako pisne kot ustne, s poudarkom na jasnosti, natančnosti in učinkovitosti
  • Prilagodljivost, inovativnost in nenehno spremljanje trendov v svetovni medijski krajini
  • Visoka stopnja natančnosti in doslednosti pri delu s posebnim poudarkom na podrobnostih in kakovosti izvedbe
  • Spoštovanje dogovorov in rokov
  • Dobro znanje angleškega jezika, ki omogoča nemoteno komunikacijo v mednarodnem poslovnem okolju
  • Željo po učenju in razvoju

Kaj nudijo:

  • Delo za nedoločen delovni čas s preizkusno dobo 6 mesecev
  • Sodelovanje z ekipo nadarjenih, inovativnih sodelavcev na področju digitalnega oglaševanja in trženja ter mentorstvo na projektih in novih področjih
  • Dostop do edinstvenega znanja s področja digitalnega oglaševanja
  • Priložnost za razvoj strokovnih kompetenc prek internih in eksternih izobraževanj
  • Sproščeno in dinamično delovno okolje, različne dejavnosti in druženja
  • Stimulativno plačilo

 

Se najdeš v opisu delovnega mesta? Super! Svoj življenjepis in kratko spremno pismo, v katerem jim poveš, zakaj si ravno ti pravi kandidat za njihovo ekipo, jim pošlji na elektronski naslov kadri@iprom.si.

Rok za prijavo je 4. marca 2024.

Komaj čakajo, da preberejo tvojo zgodbo!


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 04. marec 2024 | v kategoriji: Karierni center