Priznanje za odličnost za članek »Sustainability Communication«, objavljen v reviji International Journal of Advertising
Prof. dr. Urša Golob in prof. dr. Klement Podnar sta za članek z naslovom »Sustainability Communication«, objavljen v soavtorstvu s prof. dr. Vesno Žabkar (EF), v reviji International Journal of Advertising, ki izhaja pri založbi Routledge, prejela priznanje za najvplivnejši prispevek v letu 2023.
Članek zajema tako zgodovinski kot trenutni pogled na komuniciranje trajnosti (KT), relevantnost in vpliv konceptualnih in empiričnih prispevkov ter prihodnost raziskovanja KT. Avtorji so v njem, z uporabo načel meta-pripovedne sistematične pregledne literature, analizirali koncepte, teoretične modele in empirične pristope, ki jih raziskovalci uporabljajo v 116 člankih na tem področju.
V članku predstavijo glavne oblike komuniciranja trajnosti, vključno s trajnostnim/zelenim oglaševanjem in poročanjem o trajnosti. Izpostavijo tudi načine širjenja lažnih ali zavajajočih izjav o okoljskih koristih posameznih dejavnosti oziroma izdelkov. S pomočjo analize avtorji razkrijejo prevladujoč okoljski fokus literature in prevlado aplikativnih pristopov komunikacije v komuniciranju trajnosti.
Do celotnega članka lahko dostopate na povezavi.
Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 10. julij 2024 | v kategoriji: Dosežki, Znanost