Poletna šola Igrivo védenje v soorganizaciji Centra za preučevanje znanosti
Center za preučevanje znanosti Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani na Katedri za kulturologijo je skupaj z Oddelkom za filozofijo Tehnične Univerze Darmstadt (Nemčija) ter Oddelkom za študije znanosti in tehnologije Univerze v Kaliforniji Davis (ZDA) soorganiziral štiridnevno mednarodno poletno šolo z naslovom »Igrivo védenje« (»Playful Knowledge«).
Na poletni šoli, ki je potekala od 25. do 28. junija na Pristavi Počakovo pri Radečah, so udeleženci v okviru študentskih referatov in dveh kreativnih delavnic predstavili različne vidike znanstvenih, umetniških, estetskih in epistemskih dimenzij tradicionalnih in sodobnih video iger. Teorije in prakse iger namreč postajajo danes in bodo to še bolj v prihodnosti pomemben dejavnik za kreativno mišljenje in učenje.
Veliko pozornosti je bilo namenjeno zgodovinskim izvorom iger ter igram kot instrumentu raziskovanja kooperativnih in kompetitivnih oblik socialnih interakcij ter procesom znanstvenega spoznavanja in umetniškega izražanja. Predstavljeni so bili nekateri praktični primeri videoiger, ki igrajo pomembno vlogo v hevristikah znanstvenega raziskovanja in umetniškega izražanja. Mednarodne poletne šole na Pristavi Počakovo, ki je bila letos organizirana že drugič in ki bo svojo pot v naravnem in od mestnega vrveža oddaljenem naravnerm okolju pod Kumom nadaljevala tudi v prihodnjih letih, se je letos udeležilo 25 študentov in profesorjev iz ZDA, Nemčije, Slovenije, Kosova in Irana.
Več o dogajanju na poletni šoli si lahko preberete na povezavi.
Foto: Franc Mali