Skoči do osrednje vsebine

Poletna šola Igrivo védenje v soorganizaciji Centra za preučevanje znanosti


Center za preučevanje znanosti Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani na Katedri za kulturologijo je skupaj z Oddelkom za filozofijo Tehnične Univerze Darmstadt (Nemčija) ter Oddelkom za študije znanosti in tehnologije Univerze v Kaliforniji Davis (ZDA) soorganiziral štiridnevno mednarodno poletno šolo z naslovom »Igrivo védenje« (»Playful Knowledge«).

Na poletni šoli, ki je potekala od 25. do 28. junija na Pristavi Počakovo pri Radečah, so udeleženci v okviru študentskih referatov in dveh kreativnih delavnic predstavili različne vidike  znanstvenih, umetniških,  estetskih in epistemskih dimenzij tradicionalnih in sodobnih video iger.  Teorije in prakse iger namreč postajajo danes in bodo to še bolj v prihodnosti pomemben dejavnik za kreativno mišljenje in učenje.

Veliko pozornosti je bilo namenjeno zgodovinskim izvorom iger ter igram kot instrumentu raziskovanja  kooperativnih in kompetitivnih  oblik socialnih interakcij ter procesom znanstvenega spoznavanja in umetniškega izražanja. Predstavljeni so bili nekateri praktični primeri videoiger, ki igrajo pomembno vlogo v hevristikah znanstvenega raziskovanja in umetniškega izražanja.  Mednarodne poletne šole na Pristavi Počakovo, ki je bila letos organizirana že drugič in ki bo svojo pot v naravnem in od mestnega vrveža oddaljenem naravnerm okolju pod Kumom nadaljevala tudi v prihodnjih letih,  se je letos udeležilo 25 študentov in profesorjev iz  ZDA, Nemčije, Slovenije, Kosova in Irana. 

Več o dogajanju na poletni šoli si lahko preberete na povezavi

 

Foto: Franc Mali

poletna šola - novica

 

Galerija


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 08. julij 2024 | v kategoriji: Mednarodno, Poletna šola