Okrogla miza: Krizno komuniciranje na spletnih družbenih omrežjih


V sredo, 20. marca, je ob 18. uri na Fakulteti za družbene vede potekala okrogla miza z naslovom Krizno komuniciranje na spletnih družbenih omrežjih, ki so jo organizirali alumni katedre za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi (TKOJ).

Na okrogli mizi so sodelovali mag. Vesna Drole, vodja Sektorja za odnose z javnostmi v Policiji, Manca Skrbinšek, ekspertinja za družabne medije v A1, Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje v Lidlu in dr. Dejan Verčič, redni profesor na katedri za TKOJ ter partner in direktor v komunikacijski družbi Stratkom. Pogovor je vodila diplomantka Trženja in tržnega komuniciranja Hana Vidic.

Skozi zanimivo debato je bilo moč slišati kar nekaj odgovorov na to, kako upravljati s komuniciranjem na spletnih družbenih omrežjih ob večjih in manjših kriznih situacijah. Strokovnost, prilagodljivost, mirna kri, poslušanje, odzivnost, iskrenost, pristnost, usklajenost in sodelovanje so izredno pomembni gradniki uspešnega upravljanja s krizami. Ni enostavno, a je vredno za dolgoročen uspeh podjetja, saj so na spletnih družbenih omrežjih tisti, ki so za nas, upravljavce znamk, najpomembnejši – naši porabniki.


Galerija


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 21. marec 2019 | v kategoriji: Dogodek, FDV